2014. március 30., vasárnap

6. rész

Szép napot mindenkinek! Ahogy ígértem itt is a hatodik rész. Remélem, hogy elnyeri a tetszéseteket és kérlek szépen komizzatok és pipáljatok. :)





 Eljött a nagy nap. A szóbelik nagy részén már túl vagyok. Már csak a töri van hátra, de az majd a jövő héten lesz. Reggel nyolckor izgatottan pattantam ki az ágyamból. Kimentem a fürdőbe és rendbe szedtem magam. Ezt követően lementem reggelizni, bár nem igazán voltam éhes. A konyhában összefutottam  a szüleimmel.
-Mikor indulsz?-kérdezte anya.
-Fél 10 körül jön Tomi.-válaszoltam.
-És mikor jöttök haza?
-Fogalmam sincs. Nyilván miután vége lesz a versenynek.- mondtam ridegen.
-Már napok óta ilyen vagy.Mi a franc van veled?- szállt be apa is a beszélgetésbe.
-Bocs, ideges vagyok és abszolút nincs szükségem a veszekedésetekre is.- tettem le a bögrém és visszamentem a szobámba felöltözni. 
Felvettem a tegnap kikészített ruhadarabokat, majd megcsináltam a hajam és a sminkem. Többször is átnéztem a táskám, hogy minden ruha és kellék benne van-e amire szükségem lesz. Végszóra Tomi is megérkezett és gyorsan elhagytuk a házat. Kb két órás utazás vár ránk, amit zenehallgatással fogok tölteni. 
-Nyugi, menni fog, hisz te vagy a legjobb.- biztatott.
-Remélem neked lesz igazad.- tettem be fülembe a fülhallgatóm és elindítottam a zenét. Egész úton a kilátást bámultam. Mikor megérkeztünk, a szívem majd kiugrott a helyéről, ahogy megláttam azt a sok embert. 
Bementünk, majd amint megkaptam a sorszámomat, az öltöző felé igyekeztünk. 
-Menj, öltözz át! Itt megvárlak. - állt meg Tomi az ajtó előtt.
-Oké, sietek.- csuktam be magam mögött az ajtót és egy szabad helyre lepakoltam a cuccaim. Tízen voltunk összesen egy öltözőbe és szerencsére nagyon kedvesek voltak  a társaim. Átvettem első fellépő ruhám, majd összepakoltam levetett öltözékem és kimentem Tomihoz.
-Kérjük a versenyzőket fáradjanak a színpadra.- hallottuk, ahogy egy női hang szólalt meg a hangosbemondóban.
A tömeget követve, akik nagy része lány volt, a színpadra mentünk. Egy 25 év körüli férfi jött fel hozzánk, mikrofonnal a kezében és belekezdett mondanivalójába.
-Köszöntöm a versenyzőket, a nézőket és persze a kedves zsűrit. Angyal András vagyok és én leszek a verseny vezetője. Én fogom mondani, hogy ki, mikor következik és a továbbjutók névsorát is tőlem hallhatjátok majd. Először is bemutatom a zsűri tagjait. Keleti Andrea, profi táncos. Markó Róbert, szintén profi táncos. Kovács Kristóf, a ByTheWay managere, és persze maga a ByTheWay. Azt tudni kell, hogy a fiúknak összesen lesz egy szavazatuk, szóval nem tudják döntően befolyásolni a zsűrit.
Nos, azt hiszem kezdetét veheti az összecsapás. Mindenkinek sok szerencsét kívánok. Elsőként csoportokban fogjátok bemutatni, hogy mit tudtok. Az egy öltözőben levők alkotnak egy csoportot. Minden csapatból csak a legjobbak juthatnak tovább. Remélem érthető voltam. Kérem fáradjatok le a színpadról és mindjárt szólítom is az elsőt.- elmondta a műsor menetét, majd kimentünk a színfalak mögé. 
Rögtön következett is az első társaság. Ha jól vettem észre, akkor ott helyben megmondták, hogy ki jutott tovább, és ki nem, mert láttam örömteli és könnyekkel küszködő emberkéket is. Mi az ötödikek voltunk. Ahogy felléptem a színpadra, tekintetek százait éreztem magamon, köztük persze a srácokét is. 
Elindult a zene, és abban a pillanatban nem gondoltam semmire és senkire, csak megpróbáltam önmagam adni és élvezni amit csinálok. Szerencsére az egyik kedvenc számomra táncolhattam, ami jelentősen megkönnyítette a dolgom. Meg sem álltam egészen az utolsó dallamig. Mikor elhallgatott a zene, a közönség hangosan sikítozott és tapsolt, köztük Tomi is, akit rögtön kiszúrtam a több száz ember közül. Hirtelen csend lett, és csak a feszültség volt érezhető az egész teremben, ugyanis a zsűri el kezdte megbeszélni, hogy kiket juttat tovább. Kis idő múlva odaadták a papírkát Andrásnak, aki elkezdte felolvasni a neveket.
-Az első továbbjutó Kaszanyi Roxána.- mindenki tapsolt, az előttem álló lány, pedig megkönnyebbülve állt a továbbjutók sorába. 
- A második szerencsés pedig Tóth Alexa.- nevem hallatán egy kis időre lefagytam, majd sikerült észhez térnem és beálltam a többiekhez. Még három ember nevét mondták az enyém után, de a sokk miatt nem igazán figyeltem.
Utána következett a második kör. Én Skrillex: Bangarang című számára táncoltam.Nagy mázlimra ebben a körben is sikeresen továbbjutottam. 
Már csak öten voltunk, a feszültség pedig egyre nőtt. 

Egy rövid szünet után mindenki előadta második szabadon választott koreográfiáját. Most inkább egy lassú érzelmes dalt választottam. Gyorsan átöltöztem és pont rám került a sor. Ahogy elindult Inna: Sorry című száma, testem felvette a ritmust, és mindent beleadva előadtam, amire már rég óta készülök. Igyekeztem különleges balett elemeket belecsempészni, és remélem hogy ez elegendő lesz a döntőbe jutáshoz.
Mivel én voltam az utolsó, így a zsűri egy rövid értekezés után felhívott minket a színpadra és közölték döntésüket.
Két embertől már elbúcsúztak, tehát már csak hárman álltunk András mellett. Tudtuk, hogy egyikünknek most véget ér a verseny.
-És a harmadik lány, akitől sajnos elköszönünk, Szelei Lívia.- E név hallatán nagyon megkönnyebbültem, de ugyanakkor az izgalom is megnőtt bennem, mert tudtam, hogy a döntő nagyon kemény lesz.
- Gratulálok a két döntősnek. Kaptok harminc perc szünetet, hogy felkészüljetek a végső összecsapásra.- közölte a műsorvezető, majd elhagytuk a színpadot. Tomi kiszaladt hozzám az öltözőbe és biztatásképpen jó erősen átölelt. 
-Sikerülni fog.- suttogta fülembe, majd magamra hagyott, hogy átöltözzek. Elkészültem az utolsó körre is. Egy hangos gong szóval jelezték, hogy itt az idő. Felmentünk a színpadra, ahol a ByTheWay tagjai már mikrofonnal a kezükben készen álltak.
-Elérkeztünk a döntőhöz. A srácok egy dalukat fogják elénekelni, és mindketten előadjátok saját koreográfiátokat. Mivel egyszerre fogtok táncolni, ezért a zsűri nagyon szigorúan fogja nézni a lábmunkátok és a mozgásotok és ez alapján dől el, hogy ki lesz a győztes.- mindenki elhagyta a színpadot, csak ketten álltunk ott és persze a négy fiú, akik a zenét szolgáltatták. Mikor meghallottam az első hangot, nagy mosoly ült ki az arcomra, mivel a Happy című feldolgozásukat énekelték, ami nagy kedvencem. Átadtam magam a zenének, a boldogságnak, és fülig érő szájjal táncoltam végig, egy percre sem foglalkozva ellenfelemmel.
-Köszönjük lányok. Nagyon jók voltatok. Most pedig amíg a zsűri meghozza döntését, addig fáradjatok ki az öltözőitekbe. Ismét gong szóval fogunk jelezni, ha megszületett a végeredmény. - remegő lábbakkal hagytam el a termet. Egyenesen az öltözőmbe  mentem, ahol egy pohár hideg vízzel próbáltam felfrissíteni magam. Megigazítottam kissé kócos hajam, majd elhagytam az öltözőt. Mikor becsuktam az ajtót, épp megszólalt az a bizonyos hang, miszerint a verseny eldőlt. Rögtön a döntés helyszíne felé vettem az irányt. Megérkezett a másik lány is, és András is odajött mellénk, kezében a borítékkal. Mindenki minket bámult, amitől még idegesebb lettem.
- A zsűri meghozta a döntését.- szólalt meg kis hatásszünet után.
- Megkérem Kovács Kristófot, hogy egy rövid összegzés után mondja el a végeredményt.- feljött Kristóf is a színpadra, és átvette Andrástól a mikrofont. 
-Először is, lányok szeretnék gratulálni. Mindketten nagyon tehetségesek vagytok és nagyon nehéz volt a döntés, de csak egyikőtök nyerhet.- gratulált és pár perc kínos csend után folytatta.
-Akkor nem húzom tovább az időt. A verseny győztese, aki a fiúkkal dolgozhat és teljesülhet az álma, az nem más mint,.......


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése