2014. március 21., péntek

4. rész

Sziasztok. Készen is van a 4. rész. Köszönöm az eddigi pipákat. Ez a rész egy kicsit hosszabbra sikerült.Remélem azért tetszeni fog. :)


 

Reggel Tomi mellkasán ébredtem. Ránéztem arcára, de még mélyen aludt. Megkerestem a telefonom, ami fél 10-et mutatott. Ideje lenne felkelnem. Meg is próbáltam,de egy kéz visszahúzott.
-Hová mész?-kérdezte álmosan.
-Csak fel akartam öltözni.- adtam egy jó reggelt puszit a homlokára.
-Korán van, feküdj még vissza.- húzott vissza az ágyba.
-Jó, de csak egy kicsit, mert még haza is kell mennem.- bújtam vissza a jó meleg takaró alá.
Bekapcsoltuk a tv-t, és épp a Hupikék Törpikék ment, amit mindketten nagyon szeretünk. A mese után már tényleg kimásztam az ágyból és felöltöztem.
-Megyek, jó? Még el kell intéznem néhány dolgot.
-Hazavigyelek?-kérdezte.
-Nem kell, köszi. Jót tesz egy kis séta.
-Hánykor kezdődik a koncert?
-Kettőkor.- világosítottam fel.
-Akkor egyre érted megyek.- ölelt meg.
-Oké. Szia.- köszöntem és elhagytam a házat.
Még el kellett mennem bevásárolni, így a közeli kisbolt felé vettem az irányt, és megvettem a szükséges dolgokat. Délre sikerült hazaérnem. Csináltam magamnak egy szendvicset, majd megnéztem pontosan hol is lesz a koncert. Gyorsan eltelt az idő, szóval készülődnöm kellett. A mai szerelésem egy fekete cicanadrágból és egy rózsaszín felsőből állt. A biztonság kedvéért, azért egy bőrkabátot is felvettem, nehogy rosszra forduljon az idő. A fürdőszobában próbáltam elviselhető kinézetet varázsolni magamnak. Kicsit erősebb smink került arcomra,de nem volt túl feltűnő. Mire elkészültem Tomi is megérkezett. Már nagyon izgatott voltam, ezért lefelé menet megint majdnem sikerült leesnem a lépcsőről,de szerencsére ez nem történt meg. Tomi kedvesen kinevette a bénázásom és elindultunk. Az utat zenehallgatással próbáltam érdekesebbé tenni. Nagyon hosszúnak tűnt az a fél óra, de hamar eltelt. Mikor megérkeztünk már nagyon sokan voltak. Mivel több felől is be lehetett menni, ezért a színpad felőli bejáratot választottuk. 
Hirtelen annyi ember lett körülöttem, hogy elvesztettem Tomit magam mellől. Hiába kerestem, nem találtam sehol. Egyszer csak egy hosszú folyosóra tévedtem, ahol nem találtam senkit. Remek. Eltévedtem, elhagytam a legjobb barátom és még a koncertet is le fogom késni.
A folyosó végéről hangokat hallottam, ezért elindultam hátha valaki útba tud igazítani. Nagyon siettem, és egyszer csak azt vettem észre, hogy a lábam megakadt valamiben és sikeresen a földre zuhantam, magam alá temetve egy srácot. Ennyit a táncos lábakról.Mindig akkor hagynak cserben, mikor nem kéne. 
Gyorsan felpattantam, remélve, hogy nem lett semmi baja az általam fellökött fiúnak.
-Úristen! Ne haragudj. Jól vagy?- kérdeztem aggódva.
-Persze, semmi baj.- mosolygott kissé lesokkolva.
Ránéztem és ekkor láttam meg szőke fürtjeit és igéző tekintetét. Csak is én lehetek olyan szerencsétlen, hogy kicsinálom a ByTheWay egyik tagját fellépés előtt.
-Biztos minden rendben? Nagyon sajnálom, csak eltévedtem és valahol elhagytam a barátomat is.- magyarázkodtam.
-Nyugi, minden oké. Ha végigmész ezen a folyosón, akkor egyenesen a nagy terembe jutsz. Egyébként Patocska Olivér vagyok.- nyújtotta felém a kezét.
 -Tóth Alexa.- fogadtam el a kéznyújtását. 
- Ne haragudj, de mennem kell, mert mindjárt kezdünk. Remélem még találkozunk. Szia és vigyázz magadra.- mosolygott.
-Rendben, Szia.-köszöntem el tőle. 
Miután Oli elment, elindultam az általa mutatott úton és közben megcsörrent a telefonom.
-Tomi, hol a francba vagy?- kérdeztem idegesen.
-Ezt én is kérdezhetném. Itt vagyok az első sorban, gyere, mert mindjárt kezdenek.
-Oké.- letettem a mobilom és siettem a terem felé,de ezúttal jobban a lábam elé néztem, nehogy még valakit elgázoljak. Miután odataláltam, átverekedtem magam a tömegen és Tomi mellé álltam.
-Hol voltál eddig?- kérdezősködött.
-Mindegy, hosszú, majd később elmondom.- tereltem el a szót.
Pár perc múlva hatalmas sikítás vette kezdetét, mivel a srácok kiléptek a színpadra. 
-Sziasztok. Mi vagyunk a ByTheWay. Örülünk, hogy ilyen sokan eljöttetek.- köszönt Ya Ou, jól megszokott széles mosolyával. A másik három fiú is köszöntött minket, majd elkezdték a koncertet. A Trouble maker című számmal nyitottak. Ezt követte a Scream és a Szabadíts fel. A Létezem című dalnál, azt hiszem Olivérnek leesett, hogy én voltam, aki "letámadta", mivel egy nagy mosoly és egy kacsintás kíséretében énekelte: "Úgyis érzem, úgyis érzem, úgyis érzem jó vagyok nálad:"
Erre széles vigyor ült ki az arcomra, amit Tomi is észrevett és csak értetlenül nézett rám. A fellépést a What does the fox say? című feldolgozásukkal zárták. A tömeg, ami főként lányokból állt, hangosan sikítozott és tapsolt. Sajnos nem volt lehetőségünk autogramot és fényképet kérni, mert sietniük kellett a következő helyszínre. Nem baj, nekem az is hatalmas élmény volt, hogy láthattam őket. Na és az a baleset Olivérrel. Sajnálom szegényt, hogy ráestem, de azért egy kicsit örülök is, hogy így történt. Szerencsére jól kezelte a dolgot és nagyon kedves volt.
Röpke fél óra alatt sikerült elhagynunk a koncert helyszínét. A sok autó között megtaláltuk azt, amivel érkeztünk és hazafelé vettük az irányt.
-Na, hol is voltál, amikor rejtélyesen eltűntél?-faggatott Tomi vezetés közben.
-Hát... az úgy volt, hogy amikor elvesztettelek a nagy tömegben, egy folyosóra keveredtem és véletlenül ráestem Olivérre.- meséltem a történteket.
-Ugye nem arra az Olivérre?
-De igen.- mosolyodtam el.
-Akkor azért vigyorgott rád olyan feltűnően.
- Nem is!- ellenkeztem.
-Hát elég érdekes. Nekem azért feltűnt, hogy szemeztetek egymással.
-Rosszul láttál.- zártam le a témát.
Beszélgetésünkkel hamar eltelt az idő, így gyorsan hazaértünk. Tomi gyorsan elköszönt és hazament. Ahogy beléptem az ajtón, hatalmas kiabálásra lettem figyelmes. A szüleim veszekedtek. Jellemző. Nem elég, hogy a munkájuk miatt folyton egyedül hagynak, de ha még itthon vannak akkor is csak veszekednek.
-Nem unjátok még a folyamatos ordibálást? Mert én már nagyon!-förmedtem rájuk.
-Te ne szólj bele, ez nem a te dolgod!- utasított rendre apa.
-Bocsánat. Elvégre csak a lányotok vagyok, de mit számít. Nem baj, hamarosan úgyis elköltözök és nem fogom zavarni a vitátokat.- dőltek ki belőlem a szavak. Kicsit meggondolatlanul cselekedtem, hogy így közöltem velük, hogy elmegyek.
-Mi az, hogy elköltözöl? Ehhez nekünk is lesz egy-két szavunk.-néztek rám.
-Na mi van? Hirtelen fontos lettem? Eddig az sem zavart titeket, hogy hetekig egyedül voltam itthon.- mondtam szemrehányóan.
-Ne haragudj kicsim, de tudod, hogy nagyon fontos a munkánk.-magyarázkodott anya.
-Tudom.Fontosabb, mint én.
-Ez nem igaz. Kérlek beszéljük meg ezt a dolgot.
-Nincs miről beszélni! El fogok menni, és ezen semmi és senki nem változtathat.- ott hagytam őket és bezárkóztam a szobámba. Hallottam, hogy egy darabig kopogtak és kérleltek, hogy nyissam ki, de ez hidegen hagyott.
Bedugtam fülhallgatómat a fülembe és üvöltő zene mellett gondoltam át a mai napot, és hogy mi lesz ezután.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése