2014. december 6., szombat

57. rész

Halihó! Először is Boldog Mikulást mindenkinek, vagy valami ilyesmi. Nem tudom mit szoktak ilyenkor mondani. :)) Szikinek pedig utólag is nagyon-nagyon boldog születésnapot! Itt is lenne az újabb rész, ami kicsit hosszúra sikeredett. Előre szólok ismét, hogy a vége 18+-os. Mostanában ez elég gyakori, de így jött ki a dolog. Remélem azért tetszeni fog és továbbra is nagyon kíváncsi vagyok a véleményekre. Jó olvasást. ))



Alexa szemszöge:
Kipihenten nyitottam ki reggel a szemem, majd a mellettem fekvő fiúra pillantottam, aki még mélyen aludt. Elmosolyodtam rajta, majd óvatosan felkeltem mellőle, ügyelve, hogy ne ébresszem fel. Belebújtam a papucsomba és elhagytam a szobát. A folyosón végigcsoszogva mentem le az étkezőbe, ahol a többiek reggeliztek.
-Jó reggelt! - köszöntem és helyet foglaltam Bence mellett.
-Hali. Szikit hol hagytad? - nézett rám Ya Ou.
-Még alszik. Nem volt szívem felébreszteni. - tettem a tányéromra egy pirítóst és megkentem eperlekvárral.
-Nagyon egymásra találtatok. - vigyorgott Barbi, mire az én ajkaim is mosolyra húzódtak és válasz nélkül kezdtem enni a reggelimet. Már a felénél jártam, mikor két erős kéz csúszott a derekamra, gazdája pedig a nyakamba puszilt.
-Jó reggelt, álomszuszék! - fordultam felé.
-Miért nem keltettél fel? - vett el ő is egy pirítóst.
-Olyan aranyosan aludtál.
-Amíg ti befejezitek a kajálást, mi felmegyünk készülődni. Egy óra múlva találkozunk a kocsinál. - mondta Benny, majd elmentek, így kettesben maradtunk.
-Mi a mai program? - néztem reggeliző barátomra.
-Ha jól tudom, akkor kalandparkba megyünk. - válaszolt két falat között.
-Jól hangzik. - keltem fel mellőle.
-Hééé! Hova mész? - húzott vissza.
-Felöltözni.
-Nem vársz meg? - nézett rám boci szemekkel, mire elmosolyodtam és visszaültem mellé. Fülig érő szájjal néztem milyen jóízűen eszik, majd megitta maradék kakaóját is és befejezte a reggelit.
-Mi az? - nézett rám értetlenül.
-Maszatos vagy. - hajoltam közelebb hozzá és lepusziltam szájáról a kakaót.
-Hmmm.... Ez nagyon tetszik. - húzott közelebb magához és egy finom csókot lehelt ajkaimra.
-Na, menjünk öltözni, mert nem leszünk kész! - ragadtam meg a kezét és felálltunk az asztaltól.
-Megyünk lifttel? - nézett rám pimaszul.
-Miért akarsz te lifttel menni az elsőre?
-Mondjuk szívesen beragadnék veled pár órára. - vigyorgott.
-Hülye. - boxoltam vállon.
-Most miért?
-Na jól van! Befejezheted! - indultam a lépcső felé. Hátulról átölelt és így másztunk fel az emeletre. Visszajutottunk a szobánkba, ahol valami értelmes ruhát kerestem és berobogtam vele a fürdőbe. Levettem a pizsamám és utcai ruhára cseréltem, majd megfésültem kissé kócos tincseimet és Sziki is megjelent az ajtóban.
-Nekem van a leggyönyörűbb barátnőm a világon. - puszilt nyakamba, mire szélesen elmosolyodtam és szembefordultam vele. Csillogó íriszeibe néztem, amikből boldogság áradt. Ujjaimat nyaka köré fontam és szorosan hozzá bújtam. Erős karjaiba zárt, ahol mint mindig, most is teljesen biztonságban éreztem magam. Különleges illatát mélyen magamba szívtam és egy pici puszit nyomtam arcára. Mosolyogva rám nézett, majd tökéletes ajkait az enyémekhez tapasztotta és gyengéden csókolni kezdett. Sokkal jobban szeretem, mikor ilyen érzelmes és gyengéd, mint mikor hevesen falja ajkaimat. Készségesen viszonoztam jóleső tevékenységét, kezei pedig hátamon siklottak végig, ezzel hidegrázást kiváltva belőlem. Lassan elváltunk egymástól és finoman megsimogattam puha arcát.
-Szeretlek, Kicsim. - nézett rám aranyosan.
-Én is szeretlek. - bújtam hozzá ismét. Egyszerűen annyira szeretem érezni, hogy velem van és vigyáz rám, hogy ezt nem tudom szavakkal kifejezni. Végül nem nagy kedvvel, de elengedtem és hagytam, hogy ő is elkészüljön. Addig felvettem a cipőm és eltettem a mobilom, majd az ágyon ülve vártam rá. Végszóra elhagyta a fürdőt és tökéletesen beállított hajjal jelent meg előttem.
-Mehetünk? - nyújtotta a kezét.
-Igen. - csúsztattam kezem a tenyerébe és az ajtó bezárása után az autóhoz igyekeztünk. Meglepő módon mi értünk le elsőnek, így kivételesen nem ránk kellett várni. Mivel Bencénél volt a kulcs, így nehezen tudtunk volna beülni a járműbe, ezért türelmesen vártunk, míg megérkeznek.
-Sziki! - szólítottam meg, mire felém fordult.
-Hmm? - nézett rám kérdőn.
-Kapok egy csókot? - kérdeztem félénken, mire hatalmas vigyor került arcára.
-Amennyit csak szeretnél, életem. - lépett elém és először hosszan megcsókolt, majd millió apró puszit hagyott ajkamon.
-Ti nem fáradtok el a folyamatos smárolásban? - hallottuk meg Olivér hangját, mire elváltunk egymástól és rájuk néztünk.
-Nem ám. - válaszolt Sziki, majd Benny kinyitotta az ajtót és mindenki elfoglalta jól megszokott helyét, utána pedig elindultunk.
-Skacok! Este a hotel melletti klubban buli lesz! - szólt a szőkeség. - Nem nézünk be?
-Felőlem mehetünk. - mondta Ya Ou. Bencéék is rábólintottak, majd összenéztünk Szikivel, végül mi is igent mondtunk. Röpke fél óra alatt meg is érkeztünk és kiszálltunk a kocsiból. Birtokba vettük a hatalmas területet és kíváncsian néztünk körül.
-Lexi, megyünk falat mászni? - kérdezett Bella.
-Menjünk. - válaszoltam.
-Mi addig szétnézünk a másik oldalon. - mondta Olivér és otthagytak minket, majd a másik irányba indultak. A hatalmas falhoz mentünk és egy kedvesnek tűnő srác segített felvenni a hevedert. A több méteres falra néztünk, majd mászni kezdtünk felfelé. Erősen kapaszkodtam a kis kiálló valamikben és egyre feljebb pakoltam a lábaimat. Eleinte egyszerre haladtunk Bellával, de aztán egy kicsit lehagytam. Ahogy egyre magasabbra kerültem, kezdett kicsit tériszonyom lenni. Úgy döntöttem, bevárom Bellát, aztán lemegyek.
-Bells, nekem elég volt ennyi! - néztem rá, ahogy mellém keveredett.
-Azt hiszem, nekem is. - mondta, majd óvatosan lefelé lépkedtünk. Kicsit azért jobban féltem, mint felfelé, hiszen elég nagyot lehet esni a magasból, hiába vagyunk biztosítva. Szép lassan a talaj felé közeledtünk, végül leértünk. Lehámoztuk magunkról a hevedert és indultunk tovább. Út közben megtaláltuk Ya Ou-ékat, akik önfeledten boboztak. Boldogan figyeltem őket, majd két ismerős kéz fonódott a derekam köré, tulajdonosa pedig egy hosszú csókot hagyott csupasz nyakamon.
-Na, mi a hézag? - fordultam szembe vele.
-Jössz velem libegőzni? - nézett rám édesen.
-Veled bárhová. - nyomtam egy puszit az arcára és kézen fogva igyekeztünk a libegő felé. Hamar odaértünk és kis segítséggel sikerült beleülnünk abba a kétszemélyes bigyóba. Bekötöttük magunkat, ezután pedig lassan emelkedtünk felfelé. Ahogy magasabbra jutottunk, egyre gyönyörűbb volt a kilátás.
-De szép. - ámuldoztam a mellettem ülő fiúnak.
-Nálad nem szebb. - nézett rám mosolyogva, majd magához ölelt. Percekig fürkésztük csendesen a természet szépségeit, aztán megtörte a csendet.
-Kicsim, szeretnék valamiről beszélni veled.
-Baj van? - néztem rá nagy szemekkel.
-Dehogy is!
-Akkor?
-Tudod, nagyon sokat gondolkodtam a kapcsolatunkról és arra jutottam, hogy szerintem ideje lenne tovább lépnünk.
-Ezt hogy érted? - kérdeztem értetlenül.
-Úgy, hogy mostanában szinte minden percünket együtt töltjük és vagy nálad, vagy nálam alszunk, ezért arra gondoltam, hogy mi lenne, ha összeköltöznénk. - mondta elképzeléseit, ami kicsit váratlanul ért.
-Huuh. Hát ezzel most megleptél. - szóltam kissé zavartan.
-Ha nem szeretnéd, akkor nem erőltetem.
-Nem erről van szó, csak nem számítottam rá. Nagyon jól esik, hogy ilyen komolyan gondolod ezt az egészet kettőnk között, de ezt még beszéljük át, ha hazaértünk, jó? - néztem rá.
-Jól van, Kicsim. - puszilt homlokon, én pedig hozzá bújtam és néztük tovább a fentről porszemnek tűnő embereket, közben pedig az elmúlt percekben elhangzott dolgokon törtem a fejem. Én is gondoltam már rá, hogy milyen jó is lenne, ha csak ketten lennénk, de egy picit azért megijeszt ez a dolog. Másrészről pedig mi lenne Tomival? Mondjuk mostanában kicsit eltávolodtunk egymástól, hisz én minden percemet Szikivel töltöttem, ő meg Rékával. Ugyanakkor elképesztően boldoggá tett ezzel, hiszen úgy érzem, hogy valóban fontos vagyok neki és hosszú távra tervezi a jövőjét velem. Talán kevesebbet kellene agyalnom és hagynom kéne, hogy a szívem döntsön helyettem és minden sokkal egyszerűbb lenne.
-Min töröd a fejed? - simogatta meg kis idő múlva az arcom.
-Csak azon, amiket az előbb mondtál. Talán mégis csak jó ötlet lenne ez a költözős dolog.
-Úgy gondolod? - nézett rám.
-Igazából gőzöm sincs mit gondolok, de nagyon szeretlek.
-Én is téged, életem. - nézett mélyen a szemembe, majd lágyan megcsókolt. Pár perccel később visszaérkeztünk a kiindulási helyünkre és kiszálltunk abból az izéből. Szorosan megöleltem a velem szemben álló barátomat, ő pedig egy puszit nyomott fejem búbjára.
-Szeretnél még valamit kipróbálni? - kérdezte.
-Nem. Inkább csak sétáljunk. - kulcsoltam össze ujjainkat.Lassan lépkedtünk a zöld pázsiton, közben pedig beszélgettünk mindenféléről.
-Ha úgy döntenénk, hogy elköltözünk, akkor ugye lehet majd egy kiskutyánk? - néztem rá boci szemekkel.
-Alfréd mellé egy kiskutya? Nem tudom melyiküknek lenne hosszabb élete. - kuncogott.
-Légyszí'! ha Alfréd jöhet, akkor egy kutyus is elfér. - győzködtem.
-Majd még meglátjuk. - intézte el ennyivel, majd megcsörrent a telefonja. Kihalászta farzsebéből és felvette.
-Haló....Oké megyünk. - fogta rövidre és már el is tette a telefont. - Benny hívott, hogy indulunk. - közölte és sietősen visszaigyekeztünk a kocsihoz. Öt perc alatt odasétáltunk és beültünk, mert már csak minket  vártak.
-Mindenki megvan? - nézett körbe Ya Ou.
-Indulunk. - szólt Bence és a hotel felé vettük az irányt. Csendesen telt el az a fél óra, míg utaztunk, majd mikor megérkeztünk kiszálltunk és bementünk.
-Na, akkor kapjátok össze magatokat és hétkor itt találkozunk. - mondta Olivér és mindenki eltűnt a szobájába.
-Semmi kedvem bulizni. - terült el az ágyon.
-Nekem sincs túl sok. - feküdtem le mellé.
-Idebújsz? - nézett rám kérlelve. Nem kellett kétszer mondania, odakúsztam mellé, mellkasára hajtottam a fejem és átöleltem. Egyik keze derekamon pihent, másikkal pedig a hajammal szórakozott.
-Menni kéne készülődni. - törtem meg  a hosszú csendet.
-És ha nem mennénk?
-Sziki! Már megígértük. - szóltam rá.
-Tudom. De van egy sokkal jobb szórakozás, amihez még az ágyat sem kell elhagyni. - vigyorgott.
-Javíthatatlan vagy! - keltem fel mellőle és a fürdőbe mentem zuhanyozni. Viszonylag hamar elkészültem, majd magam köré tekertem egy törölközőt és átengedtem neki a helyiséget. Addig kiválasztottam a ruhámat és miután ő is elkészült, elmentem hajat vasalni és felöltözni. Kicsivel erősebb smink került arcomra, de azért nem estem túlzásokba. Párat fújtam még kedvenc vattacukor illatú parfümömből magamra és visszamentem Szikihez, aki tátott szájjal bámult rám.
-Azta.....
-Mi az? - kérdeztem.
-Azt ugye nem gondoltad komolyan, hogy ilyen dögösen fogsz lejönni a klubba?
-Most miért? Menjek inkább  melegítőbe?
-Hát mondjuk.
-Na elmész ám a tudod hova! - néztem rá mérgesen, majd eltűnt a fürdőben. Negyed óra múlva tökéletes külsővel tért vissza hozzám. Alsó ajkamat beharapva néztem végig rajta, ő pedig ezt nyilván észre is vette, mert öntelten elmosolyodott. Pár lépéssel felém közeledett, majd kezeit fenekemen éreztem, testünk pedig egymáshoz simult.  Egy szó nélkül szüntette meg a köztünk lévő elenyésző távolságot is, mikor rátapadt ajkaimra és szenvedélyesen falta azokat. Kicsit játszani akartam vele, ezért hamar megszakítottam csókunkat és eltoltam magamtól. Értetlenül nézett rám, mire csak egy széles vigyort kapott válaszul, majd magassarkúm felvétele után elhagytam a szobát. Ő is így tett és a bejárathoz mentünk, ahol a többiek tartózkodtak, utána pedig 3 perc alatt átértünk a szomszéd épületbe, ahonnan már hangosan üvöltött a zene. Habozás nélkül bementünk az emberekkel teli helyiségbe és egyből a pultot céloztuk meg. Kértünk egy-egy italt, amit egy egész helyes pultos sráctól kaptam meg és rögtön el is fogyasztottam. A többiek nyomban a táncparkettre keveredtek, kis idő múlva mi is követtük a példájukat. Sziki nyaka köré fontam ujjaimat, övéi pedig derekam köré csavarodtak és egymás minden testrészét érezve táncoltunk a jobbnál jobb zenékre. Érezhetően izzott közöttünk a levegő, mégsem csókoltuk meg egymást.
-Elmegyek inni. - mondtam, de nem engedett.
-Láttam, hogy a pultos fiúval szemeztél az előbb. - pillantott a srácra.
-Én meg láttam, hogy elvesztél a pincér csaj dupla D-s dekoltázsában, szóval szerintem kvittek vagyunk. - vágtam vissza.
-Csak nem féltékeny vagy? - vigyorgott.
-Kire? Ha egy ilyen csajt szeretnél, akkor neki adlak. Viszont, ahogy elnézem, te nagyon is féltékeny vagy.
-Én? Ez nem igaz! - stírölte ismét a szőke lányt a pultban.
-Játszani szeretnél? Hát jó. Lássuk ki bírja tovább! - hagytam ott és leültem a pulthoz. Természetesen a jóképű fiú vette fel a rendelésem és szempillantás alatt elém tette a színes koktélt, amit kértem. A túloldalon Sziki beszélgetett a kiszemeltjével, de szinte minden egyes percben engem nézett. Váltottam pár szót a szőke sráccal, de amilyen helyes volt, annyira unalmas is. Váratlanul Ya Ou és Barbi jelent meg mellettem és kértek maguknak egy-egy italt.
-Öhm... Lexi! Nem akarok kavarni, de Sziki azzal a szőke pultos csajjal flörtöl. - nézett rám Barbi.
-Tudok róla.
-És nem vagy féltékeny? - kérdezte Ya Ou.
-Ugyan már! Okos fiú. Tudja, hogy mit szabad és mit nem! - tudtam le ennyivel a választ és ittam tovább kékeszöld italomat. Kisebb beszélgetésbe bonyolódtam a pult túloldalán tartózkodó személlyel, mikor két erős kar szorosan magához húzott és egy forró csók került nyakamra. Tudtam, hogy ő az és azt is nagyon jól tudtam, hogy nem bírta tovább a dolgot, ezért szembefordultam vele és a lehető legközelebb léptem hozzá.
-Na, mi van? Nem jött be a szőke maca? - néztem rá fülig érő szájjal.
-Nem. A barnákat szeretem. - nyomott egy puszit az arcomra. - És mi van a pincér sráccal?
-Helyes, de én a zenészekre bukom. - kulcsoltam össze ujjaimat a nyaka körül. Öntelten elmosolyodott és hirtelen lecsapott ajkaimra. Nagyon vágytam már rá és örültem, hogy ilyen hamar megadta magát. Telhetetlenül faltuk egymást, ami még forróbbá tette az amúgy is szenvedélyes helyzetet. Ujjaimmal összekócoltam tökéletes haját, ő pedig mindkét kezével fenekemet markolászta.
-Menjünk innen! - nyögte ajkaimba és kihúzott az alkohol uralta emberek közül. Villámgyorsan elhagytuk az épületet és már csak arra eszméltem, hogy szobánk ajtaját próbálja kinyitni. Némi kínlódás után bejutottunk és azonnal a hálóba mentünk. Kiléptem a kényelmetlen magassarkúból és róla is hamar lekerült a cipő. Vad csókcsatákba keveredtünk, miközben az ágy felé lépkedtünk. A puha párnák közé zuhantunk, egy percre sem szakadva el a másiktól. Én kerültem felülre, így egy kicsit a kezemben volt az irányítás. Ráültem a
csípőjére és apró mozdulatokkal gomboltam ki az ingét, majd végigsimítottam meztelen felsőtestén, amit egy sóhajjal értékelt. Nadrágja vonalától egészen nyakáig nedves csókokkal hintettem be testét, amit behunyt szemekkel élvezett. Ajkaink ismét egymásra találtak, nyelvünk pedig önfeledt táncot járt. Keze koktélruhám cipzárához tévedt, amit egy lassú mozdulattal szét is húzott, majd lehámozta rólam a ruhadarabot, így már csak egy szál fehérneműben feküdtem rajta. Ujjaim övéhez szöktek és a kicsatolásával babráltak, ami végül sikerült is.  Mielőtt azonban kigomboltam volna nadrágját, gyengéden végigsimítottam gyenge pontján, mire felnyögött. Elmosolyodtam rajta, majd folytattam tovább vetkőztetését. Hamar megszabadultunk a nadrágjától és ismét perzselő csókokkal kínoztuk egymást. Egy szempillantás alatt fordított a helyzetünkön, ezzel átvéve az irányítást. Élt a helyzettel rendesen, ugyanis nyakamat halmozta el tüzes csókokkal, majd finoman szívni kezdte a bőrfelületet, ami halk nyögéseket hozott ki belőlem. Ezután kis segítséggel megszabadított melltartómtól, majd csípőjét az enyémhez nyomta, így érezhettem egyre dudorodó férfiasságát. Természetesen kínzott még egy darabig, hasamat és egész felsőtestemet csókolgatta, amit már igen nehezen tűrtem.
-Élvezed? - nyögtem ki nehezen ezt az egy szót, amin szélesen elmosolyodott.
-Nagyon. - suttogta nyakamba és folytatta tovább. Gondoltam, ha ő így, akkor én is így. V vonalán végigsimítva boxeréhez érkeztem. elidőztem a rajta lévő utolsó ruhadarabnál, végül csiga lassúsággal húztam le róla. Mohón kezdett ismét csókolni, egy pillanatra egymás vágytól égő szemébe néztünk, majd hagytuk, hogy megtörténjen, aminek kel.....

4 megjegyzés:

  1. Ezt most komolyan gondoltad?Itt hagyod abba?Kínozni szeretnél minket? :) Nem vagy normális,komolyan :)
    Imádom ezt a részt,imádom.Benned egy író veszett el,olyan jól sikerült.Nem találok szavakat,nem tudom mit "mondjak".
    Olyan aranyos volt amikor Sziki megkérdezte Lexitől,hogy össze költöznek-e.Nem akarok csöpögős lenni,de én is egy ilyen pasit szeretnék,mint ő.
    Várom a folytatást!
    Giga ölelés és puszi:Ebony :* :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, totálisan komolyan gondoltam. :) És mondták már néhányan, hogy nem vagyok normális, úgyhogy nem mondtál újat ezzel :P
      Nagyon örülök, hogy elértem ezzel a résszel a remélt hatást. Egyébként én is, sőt szerintem a lányok 90 %-a ilyen pasit szeretne, de sajnos ezt nem lehet előre megírni.
      Igyekszem minél hamarabb folytatni.
      Hatalmas ölelés: Anita. :))

      Törlés
  2. Nagyon jó lett! Mikor lesz kövi?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)) Igyekszem még ma feltenni, de lehet hogy csak jövő héten lesz.

      Törlés