2014. december 20., szombat

59. rész

Sziasztok!  Meghoztam a folytatást és nagyon szépen szeretném megköszönni mindenkinek a biztató kommenteket, nagyon sokat segítettetek vele. Aki holnap megy a nagy koncertre, annak jó bulizást, nekem sajnos megint ki kell hagynom. :( 
Karácsonyig már nem hozok új részt, úgyhogy most szeretnék minden kedves olvasómnak Kellemes Ünnepeket kívánni.
A részhez pedig jó olvasást és továbbra is várom a véleményeket. :))



Alexa szemszöge:
Egy napsütéses péntek reggelre ébredtem, Sziki pedig már ébren volt és mosolyogva nézett rám.
-Jó reggelt, Kicsim. - simogatta meg az arcom.
-Jó reggelt. - mondtam halkan. - Csinálsz nekem kakaót? - néztem rá álmosan.
-Csinálok, de addig öltözz fel! - kelt fel mellőlem és kiment a szobából. Nehézkesen én is feltápászkodtam, majd kicsit belassulva magamra vettem a tegnap kikészített ruhadarabokat. Ezután beágyaztam, majd kimentem a konyhába, ahol egy bögre gőzölgő kakaó várt rám.
-Köszönöm. - nyomtam barátom arcára egy puszit.
-Csináltam szendvicset is. Reggelizz meg, addig én is felöltözöm. - hagyott magamra és visszament a szobájába. Leültem az asztalhoz és csendben kezdtem nyammogni a finom reggelimet, mikor Olivér jelent meg az ajtóban.
-Jó étvágyat. - mondta, miközben a hűtőben kezdett kutakodni.
-Köszi. Bella? - kérdeztem két falat között.
-Még alszik. Gondoltam összedobok neki valami ehetőt. - vett ki egy doboz tojást a hűtőből és előhalászott egy serpenyőt is.
-Micsoda úriember lett belőled. - mosolyodtam el.
-Mindig is az voltam, csak eddig titkoltam. - ütötte fel a tojásokat.
-Na persze.
-És ti mit terveztek mára?
-Sziki szüleihez megyünk.
-Na, az pöpec!
-Hát... azért kissé tartok tőle.
-Nem kell parázni. Biztos, hogy szeretni fognak. - nézett rám a tűzhely mögül.
-Én is ezt mondtam neki. - jelent meg Sziki az ajtóban. - Na, készen vagy? - nézett rám kérdőn.
-Igen. - pakoltam el magam után, aztán elköszöntünk Olivértől és cuccainkkal együtt az autóhoz siettünk. Bepakoltunk, majd beültünk és elindultunk.
-Egyébként az unokahúgomat imádni fogod. - pillantott rám.
-Igen?
-Biztosan. Reninek hívják és még csak hat éves, de olyan beszélőkéje van, hogy néha csak pislogok. Ja és nem mellesleg táncos szeretne lenni. - mondta.
-Hát akkor azt hiszem jól ki fogunk jönni a csajszival.
-Abban biztos vagyok. - mosolyodott el és csendben utaztunk tovább. Pécsig még sok időnk volt, de hamar eltelt. Pár órával később megálltunk egy gyönyörű kertes ház előtt. Leállította a motort, majd kiszálltunk és kiszedtük a cuccainkat. Összekulcsolta ujjait az enyémekkel és bementünk a kapun.Becsengettünk, majd egy pillanat múlva nyílt is az ajtó és egy barna hajú, mosolygós arcú nő állt a túloldalán.
-Szia anya. - köszönt Sziki és megölelte. - Ő itt Lexi, a barátnőm. Lexi, ő pedig az én drága anyukám. - mutatott be minket egymásnak.
-Nagyon örülök, hogy megismerhetem. - néztem rá félénken.
-Én is. Már sokat hallottam rólad. - mondta kedvesen, majd beengedett minket. Nagyon szép és ízléses volt a lakás belül is, bár nem is vártam mást. Egy nagy helyiségbe mentünk, ahol egy hatalmas asztal volt megterítve, ami körül már egy jó páran ültek és beszélgettek. Sziki bemutatott mindenkinek és nagyon kedvesek és közvetlenek voltak velem. Mi is leültünk és beszélgettünk a többiekkel, mondjuk én nem igazán szólaltam meg, mert még kicsit idegen volt a társaság. Egyszer csak egy hosszú, szőke hajú kislány szaladt be az ajtón és belepattant barátom ölébe.
-Szikiiii!!! - nyomott az arcára egy nagy puszit.
-Na, mi van rosszaság? - mosolyodott el.
-Semmi. Ő kicsoda? - mutatott rám.
-Ő Lexi, az én barátnőm és táncos.
-Úúúú, tényleg? - nézett rám nagy szemekkel.
-Igen. És gondolom te vagy Reni. - pillantottam zöld szemeibe.
-Honnan tudtad?
-Sziki már sokat mesélt rólad.
-És őt is megtanítod táncolni? Csak mert nagyon béna. - nézett barátomra, én pedig felkuncogtam.
-Nem vagy te egy kicsit szemtelen? - csikizte meg az ölében ülő kislányt.
-Kijössz velem? Megmutatom, hogy mit tanultam tegnap. - nézett rám boci szemekkel, majd lemászott Szikiről és megfogta a kezem. Elmosolyodtam, majd ott hagytuk Szikit és a többieket és Reni vezetésével kimentünk az udvarra.  Engem leültetett a hintaágyra és a kezembe nyomott egy telefont, amiből a "Barbie girl" szólt, ő pedig táncra perdült. Nagyon aranyos volt és nem mellesleg rendkívül ügyes is. Miután vége lett, hangosan megtapsoltam és megdicsértem.
-Ha továbbra is ilyen szorgalmasan gyakorolsz, akkor egyszer nagy táncos lesz belőled. - mondtam neki, mire odajött hozzám és megölelt.
-Gyertek lányok! Kész az ebéd! - szólt ki Sziki anyukája, mi pedig szófogadóan visszamentünk az ebédlőbe. Leültem barátom mellé, Reni pedig mellettem foglalt helyet.
-Na, mi a helyzet? - nézett rám Sziki.
-Nagyon ügyes unokahúgod van.
-Tudom. De azért a barátnőm is tud valamit. - vigyorgott, majd jobb kezét a lábamra csúsztatta. Ezt követően mindenki szedett az elkészült ételekből és csendesen megebédeltünk.

Sziki szemszöge:
Eddig nagyszerűen telt a nap és jó újra látni a rokonságot, de főleg a szüleimet. Nagyon megkedvelték Lexit és úgy érzem, hogy ő is jól érzi magát. Reni ismét elhívta valahová, így segítettem anyának elpakolni.
-Alexa jól elvan a kis lánnyal. - nézett rám.
-Igen. Renike szépen lefoglalja. - néztem ki rájuk az ablakon.
-Látszik rajtatok, hogy odavagytok egymásért.
-Így van. Sok mindenen átmentünk már együtt, de napról napra egyre jobban szeretem. - mondtam.
-Örülök, hogy boldogok vagytok. - mosolygott. - Menj ki hozzájuk. - nézett rám, majd így is tettem. A konyhából az udvarra mentem, ahol Lexi hintáztatta Renit. Mivel háttal állt nekem, észrevétlenül mögé léptem és magamhoz öleltem.
-Mi jót csináltok? - kérdeztem.
-Hintázunk és beszélgetünk, úgyhogy mehetsz is! - szólt rám a kis rosszcsont a hintából.
-Egy puszit már csak adhatok a barátnőmnek!
-Nem! - főnökösködött, Lexi pedig elnevette magát.
-Hallottad a főnökasszonyt! - fordult felém.
-Majd a főnökasszonyt mindjárt jól megcsikizem, aztán leshet! - néztem unokahúgomra, aki lábával megállította a hintát, kipattant belőle és Lexi mögé bújt.
-Ugye megvédesz? - nézett rá kiskutya szemekkel.
-Nem véd meg, mert akkor ő is kap. - mondtam.
-Akkor fussunk! - fogta meg barátnőm kezét és mindketten elszaladtak. Pár másodperc múlva utánuk indultam, Lexit pedig azonnal el is kaptam.
-Megvagy, Szépségem! - nyomtam finoman a falhoz.
-Ugye nem szeretnél megcsikizni? - nézett a szemebe.
-Nem. Valami egészen mást szeretnék veled csinálni. - leheltem egy gyengéd csókot ajkaira.
-Majd annak is eljön az ideje, de most menj és játssz a kislánnyal! - mondta, mire még egy csókot hagytam ajkain és Reni keresésére indultam. A ház mögött bujkált és hátulról felkaptam, mire elkezdett sikítozni.
-Tegyél le! - kapálózott.
-Nem teszlek! - nevettem és a hintaágyhoz vittem, majd rátettem és rendesen megcsikiztem. Lexi mögöttünk állt és nevetett, majd kiszabadította Renit.
Leültünk az ágyra, a szőkeség pedig Lexi ölébe feküdt, aki  a hasát simogatta, a lány pedig szép lassan elszunyókált. Mosolyogva néztük mindketten az alvó gyereket, Lexi pedig hozzám bújt.
-Öröm nézni, ahogy ezzel a kis ördöggel bánsz. - karoltam át.
-Nem is ördög. Egyébként pedig imádom a gyerekeket. - nézett rám mosolyogva.
-Ahogy elnézem, ők is téged. De most komolyan, olyan közvetlen vagy vele, mintha csak a sajátod lenne.
-Most erre mit mondjak?
-Semmit. Csak arra akartam ezzel célozni, hogy remélem egyszer a közös gyerekünk fog az öledben aludni. - simítottam végig arcán.
-Szeretnél gyereket? - kérdezte.
-Persze. Nyilván nem itt és nem most, de igen. Nagyon szeretnék egy kislányt.
-Miért pont kislányt?
-Mert azt szeretném, ha olyan lenne, mint te, csak piciben. - néztem csillogó szemeibe, amikbe könnyek gyűltek. Tudtam, hogy elérzékenyült, ezért szorosan magamhoz öleltem.
-Nagyon szeretlek. - puszilt nyakamba.
-Én is téged, Kicsim. - simogattam arcát, miközben Reni változatlanul aludt tovább.  - Átgondoltad a költözést? - kérdeztem, mire rám emelte tekintetét.
-Igen. - bólintott.
-És?
-Vágjunk bele!
-Ezt komolyan mondod? - kúszott széles mosoly az arcomra.
-A legkomolyabban. - válaszolt, mire ajkaimat az övéihez tapasztottam és szenvedélyesen megcsókoltam. Ajkai, mint mindig most is puhák és finomak voltak és hagyták, hogy mohón faljam őket. Egy darabig engedte, hogy csókoljam, aztán finoman eltolt magától.
-Ne ébresszük fel a kislányt! - suttogta.
-Jól van. Vigyük be, hagy aludjon. - mondtam, majd felálltam és óvatosan felvettem az alvó lányt, majd bementünk. Az egyik szobában lefektettük, majd halkan kimentünk és becsuktuk az ajtót.
-Gyere, megmutatom a szobámat. - néztem szépséges barátnőmre és táskánkkal együtt a rég nem látott barlangomba mentünk.
-De jó. - nézett körbe, majd leült az ágyra. Letelepedtem mellé, majd az ölembe húztam könnyű testét.
-Mit szólnál, ha akkor vasárnap szétnéznénk a neten és keresgélnénk lakást? - néztem csillogó szemeibe.
-Jól van. - válaszolt, majd nyakam köré fonta ujjait és puhán megcsókolt.
-Kimegyünk? - kérdeztem, mire bólintott és felálltunk, majd csatlakoztunk a többiekhez. Leültünk a kanapéra és mindenféléről beszélgettünk. Anya rendesen kifaggatta Lexit szinte mindenről, ő pedig lelkesen mesélt neki. Már kezdett esteledni, a vendégek pedig szép lassan elszállingóztak, így már csak mi maradtunk. Az ajtóban egyszer csak megjelent Reni, majd bejött és Lexi ölébe mászott.
-Mi van prücsök? - nézett rá mosolyogva.
-Aludhatok veled? - kérdezte aranyosan.
-Ezt Szikitől kérdezd. - mondta, mire Reni felém fordult.
-Na nem! Én alszom Lexivel! - adtam határozott választ.
-Légyszí'! - kérlelt tovább.
-Nem-nem!
-Akkor nem szeretlek! - vágta be a durcát és odament anyához.
-De gonosz vagy! - nézett rám Lexi is.
-Nem vagyok az. Csak ami az enyém, az az enyém.
-Jobb, ha erre inkább nem mondok semmit! - forgatta szemét, majd Reni elment fürödni. Mivel már későre járt, mi is felmentünk a szobámba és előszedtük a pizsamánkat, ami nálam egy boxert jelentett, Lexinél pedig egy rövidnadrágot és az egyik pólómat.
-Fürdünk együtt? - pillantottam rá.
-Te is tudod, hogy abból nem fürdés lesz!
-És az miért baj? - mosolyodtam el és a szobából nyíló kis helyiségbe húztam. A kádat megengedtem meleg vízzel és sok habbal, közben pedig közelebb léptem hozzá és lágyan megcsókoltam, amit készségesen viszonzott is. Ujjaimat felsőjéhez vezettem és lassan lehúztam róla a textil anyagot, ő pedig apró mozdulatokkal gombolta ki az ingem. Ezután a rövidnadrágjától szabadítottam meg és az enyém is lekerült rólam. Végigsimítottam hibátlan testén, majd gyönyörű szemeibe néztem, amik szikrázóan csillogtak. Ajkaink lassan összeértek és szenvedélyesen kényeztették egymást. Forró csókunk közben kikapcsoltam a melltartóját és lehúztam róla. Levegőnk elfogyása véget vetett csókunknak, így eltávolodtunk egymástól és levettem az alsónadrágom, majd beültem a habok közé. Lexi is hasonlóképpen cselekedett és elém ült. Hátulról magamhoz öleltem és pici puszikkal halmoztam el vállát és nyakát is. Csendben ültünk a kellemesen meleg vízben és csak a pillanatot élveztük.  Közben megmosakodtunk, majd mikor már kezdett kihűlni kimásztunk és felöltöztünk. Fogmosás és fésülködés után visszamentünk a szobába és megágyaztunk, majd bebújtunk a takaró alá.  Magamhoz öleltem barátnőmet, majd váratlanul kinyílt az ajtó és Reni csoszogott be a macijával. Felmászott az ágyra és lefeküdt Lexi mellé.
-Itt aludhatok? - kérdezte álmosan.
-Persze. - válaszolt Lexi és felé fordult. Hátulról átöleltem és jó éjt kívánva egymásnak, próbáltunk elaludni, ami hamar sikerült is.


6 megjegyzés:

  1. Már itt is vagyok :) mit is mondjak..imádom..Nagyon aranyos a kislány,be kell vallanom,nagyon emlékeztet valakire :D Mintha magamat látnám 8-9 évvel ezelőtt :)
    És a gyermek vállalásról szóló jelenet...egyszerűen fantasztikus,annyira cuki és megható :) Csak így tovább,nagyon-nagyon várom a következő részt :)
    Puszi: Lilla :)
    P.S. remélem nem gond,bejelöltelek facebookon :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Lilla. Nagyon köszönöm ezt a kedves kommentet. Őszintén szólva én is magamra ismertem a kislány karakterében. :)
      Annak pedig még mindig nagyon örülök, hogy tetszik, amit csinálok.
      Ölelés: Anita :))
      P.S.: dehogy gond, már vissza is jelöltelek. :)

      Törlés
  2. Drága Anita,hogy tudsz te ilyen jól írni?Olyan jó lett,imádom.:) Örülök hogy Lexi beleegyezett a költözésbe és még a baba téma is felmerült.Remélem ennek lesznek következményei is :) Hihetetlen mennyit változott az 1.rész óta az írásod.Nagyon sok blogot olvasok/olvastam,de nem tapasztaltam még ennyi változást az íróval szemben.:)
    Várom a folytatást és mégegyszer nayon boldog karácsonyi ünnepeket kívánok!
    Giga-mega ölelés : Ebony :* :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Ebony, még mindig nem tartom magam jónak, de azért köszönöm szépen. A költözésnek és a baba témának természetesen majd lesznek következményei is, de többet nem mondanék egyelőre. És én magam is észrevettem, hogy sokat változott az írásom, ez köszönhető annak, hogy amikor belekezdtem a blogba még teljesen zöldfülű voltam, sose csináltam még ehhez hasonlót. Aztán egyre többet olvastam és gyűjtöttem az ötleteket és talán ennek köszönhetően tartok most itt.
      Nagyon-nagyon boldog karácsonyt kívánok neked is. :)
      Ölelés: Anita :))

      Törlés
  3. Szijja:D Mint már egyszer említettem Nagyon-nagyon jó lett ez is:) Én is írok, van és volt is blogom... Összesen 5 db (ebből egy törlésre került). Szóval nem vagyok kezdő de emelem kalapom előtted! :) Egyszerűen imádom, és másként nem is tudnám megfogalmazni hogy mennyire tetszik ez a blog. Több hozzáfűzni valóm nincs is... Vagyis de! Csak így tovább, Kedves Anita! :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Linett. :) Nagyon-nagyon köszönöm és örülök neki, hogy tetszett ez a rész is. Elképesztően sokat jelentenek a biztató szavaitok és nagyon hálás vagyok nektek. Még egyszer köszönöm szépen, hogy írtál.
      Ölelés: Anita :))

      Törlés