2014. április 21., hétfő

10. rész

Sziasztok! Először is Boldog Nyuszit mindenkinek. :D. Köszönöm a sok oldalmegtekintést, a pipákat és a komit. Elkészült a tizedik rész is. Remélem tetszeni fog. De nem is húzom az időt. Jó olvasást.


 


Teljesen elképedtem, mikor beléptem az emberekkel teli hatalmas terembe. Az összes X Faktoros ott volt és még egy kismillió ember rajtuk kívül. 
-Ez hihetetlen!- még mindig csodálkoztam.
-Pedig elhiheted. Itt van Patocska Olivér teljes életnagyságban.- nevetett a szöszi.
-Ez nagyon megtisztelő Oli Úr.- léptünk be a zsúfolásig telt helyiségbe, ahol üvöltött a zene. Sziki egyből megragadta a kezem és a tömegbe húzott, ahol mindenkinek bemutatott. Nagyon megtisztelő érzés volt ennyi tehetséges embert megismerni. Mindannyian nagyon kedvesek voltak, kivéve Péterffy Lilit, aki kissé lenézően és bunkón viselkedett.  Nem foglalkoztam vele, inkább a többiekkel buliztunk. 
-Szia Peti.- láttam meg a tömegben.
-Szia csajszi.- köszönt egy puszival.- De kiöltöztél.- nézett végig rajtam.
-Érettségiről jövök. De ha a szóltak volna a kedves barátaid, akkor legalább hoztam volna másik ruhát.
-Minek? Így is nagyszerűen nézel ki.
-Köszönöm.- pirultam el.
-És holnap költöztök?- váltott témát.
-Attól függ mikor jutunk innen haza. De már minden készen áll.
-Ha akarod segítek, úgy sincs más programom.
-Azt megköszönném.
-Mi ez az ácsorgás?- jelent meg Sziki Bozsek Márk társaságában.- Na nyomás táncolni, hisz buli van.
-Milyen igazad van.- mentem velük.
Sziki rögtön kapott az alkalmon. Magához húzott és táncolni kezdtünk.
-Figyeld, hogy turbékolnak.- jött oda Bence és Ya Ou két lány kíséretében.
-De egy bunkó vagy te Bence.- mondta mérgesen táncpartnerem.
-Köszi. Viszont ha már így összegyűltünk, akkor szeretném bemutatni a barátnőmet. Ő itt Tamara.- mutatott a mellette álló szőke hajú lányra.
-Ő pedig  Barbi. Az én barátnőm.- folytatta Ya Ou, mire a gyönyörű barna hajú lányra pillantottam.
-Sziasztok.- köszöntem mindkettőjüknek.- Már nagyon sokat hallottam rólatok.
-De remélem nem hittél el semmit.- mosolygott Barbi.
-Pedig, ahogy látom nem hazudtak a srácok.- viszonoztam mosolyát.- Tomi hol van?- néztem körbe, de nem láttam sehol.
-Petivel csajoznak a pultnál.- világosított fel Ya Ou.
-Ha már így szóba került.- hajolt közelebb Sziki.- Mi van köztetek Tomival?
-Milyen kis kíváncsi vagy!
-Nem muszáj elmondani, ha nem szeretnéd.
-Végül is nem titok. De menjünk valami kevésbé zajos helyre, mert itt még a saját hangomat se hallom.
-Akkor gyere.- fogta meg a kezem és elindultunk valahová. Valamilyen úton- módon az erkélyen kötöttünk ki. Becsukta az ajtót, ezzel bent hagyva a hangos zenét.
-Milyen szép a kilátás.- csodáltam a szépen kivilágított épületeket.
-Igen, és csendes a környék. Kivéve most.- lépett mellém.- Akkor elmondod?- tért egyből a tárgyra.
-Mire vagy kíváncsi?
-Hát nagyjából mindenre.
-Rendben.De készülj fel, hosszú lesz.
-Van időnk. Amennyit csak szeretnél.
-Na szóval, Tomival már kicsi korunk óta legjobb barátok vagyunk. Mindig kiállunk egymás mellett  és mindent tudunk a másikról. Tényleg minden helyzetben számíthattam rá, még akkor is, amikor teljesen elfordultam tőle.
-Miért?- szakított félbe.
-Egy pasi miatt.- folytattam.- Teljesen kifordultam önmagamból, mindenkit eltaszítva magamtól. És miután megtörtént a baj, ő volt az egyetlen, aki kérés nélkül ott volt, annak ellenére, ahogy viselkedtem vele.
-Miféle baj történt?
-Ha nem gond, akkor ezt nem mondanám el. Talán idővel menni fog, de most még nem tudnék beszélni róla senkinek.
-Persze megértem.- simogatta a hátam.- És soha nem volt több köztetek barátságnál?
-Nem. Pedig mindenki azt hiszi, hogy igen.
-Talán azért, mert ilyen jó a kapcsolatotok. 
-Lehet.
-Egyébként egy kicsit most megkönnyebbültem.- nézett a szemembe.
-Tényleg? Miért is?
-Mert nincs köztetek semmi. Tehát akkor van esélyem.
-Úgy gondolod?- húztam fel a szemöldököm.
-De úgy ám!- nézett pimaszul.- Fázol?- valószínűleg észrevette, hogy vacogok.
-Egy picit.
-Gyere felmelegítelek.- közelebb húzott magához és védelmezően átölelt.  Fejem a mellkasába fúrtam és belélegeztem férfias illatát. Fogalmam sincs, hogy meddig állhattunk mozdulatlanul, csak azt tudtam, hogy nem akarom elengedni. Hirtelen arra lettünk figyelmesek, hogy valaki segítségével kinyílt az ajtó.


Olivér szemszöge


Személy szerint nagyon megkedveltem Alexát. Rendes lány és lehet vele bolondozni, ami sokat jelent számomra. Nem akarok nyomulni, de Sziki nagyon ráhajtott. Egész buli alatt nem láttam egyikőjüket sem, így gondoltam megkeresem Lexit, de valami azt súgta, hogy Sziki is vele van. El is indultam volna, ha Lili nem támad le. Jó barátok vagyunk, de nagyon nem áll jól egy csajnak, ha seggrészegre issza magát. Pedig ő most pont ilyen volt. Nagy nehezen elcibáltam a pulthoz, ahol leültettem egy székre. Tomi és Peti is ott voltak, így megkérdeztem tőlük hátha látták a két elveszett személyt. Tomi felajánlotta, hogy segít megkeresni őket és el is indultunk. Jó pár helyre benéztünk, de nem voltak sehol. Végül az erkélyajtónál láttam meg egy szorosan ölelkező párt. Reméltem, hogy nem ők azok, de tévedtem. Kinyitottam az ajtót és kérdőre vontam őket.


Alexa szemszöge



-Ti mégis mit csináltok itt? Már mindenhol kerestünk.- kért számon Olivér Tomival az oldalán.

-Csak kijöttünk kicsit beszélgetni.- válaszoltam.
-Beszélgetni mi?- emelte kérdésre hangját a szőke.
-Igen. Tudod az emberek néha olyat is szoktak.- szólalt meg Sziki.
-Csöpi, Peti azt mondta,hogy majd hazavisz minket.- mondta Tomi.
-Oké. Bemegyünk?- fordultam a mellettem álló fiúhoz, mire egy bólintással jelezte, hogy igen és visszamentünk a táncoló emberekhez. Bár az túlzás, hogy táncoltak. Nagy részük inkább csak szédelgett az alkohol hatásától. Bence és Ya Ou még mindig a csajokkal táncolt, így mi is csatlakoztunk. Nem sokkal később Olivér is megjelent a pia uralta Lilivel az oldalán. Eléggé ki volt a kis csaj. Alig állt a lábán. Amúgy meg Oli nagyon furán viselkedett egész este. Idefelé jövet még tök jó kedve volt, most meg mintha kicserélték volna.
-Mennyi az idő?- kérdeztem
-Éjfél körül van.- kaptam Szikitől választ.
-Akkor ideje lenne menni, mert holnap egy csomó dolgom lesz.
-Maradj még egy kicsit.- nézett szomorúan.
-Szeretnék,de nem lehet. Holnap úgy is találkozunk.
-Jól van. Talán kibírom addig.- bújt hozzám.
-Megyek megkeresem a fiúkat.- engedtem el egy kis idő múlva.
-Jövök veled.- kísért a pultnál beszélgető srácokhoz.
-Na mizu?- kérdezte Peti.
-Lassan mennünk kéne nem?- néztem Tomira.
-De. Köszönjünk a többieknek és indulhatunk.- pattant le a székről.
-Hozom a kulcsot.- viharzott el Peti, mi pedig a tánctérre igyekeztünk elbúcsúzni. Két puszival jó éjt kívántam Ya Ou-nak, Beninek és a lányoknak. Kis keresgélés után Olira is rátaláltam és tőle is elköszöntem. 
-Máris mentek?- kérdezte kissé jobb hangulatban, mint legutóbb.
-Igen, mert reggel korán kelünk.- adtam neki is két puszit és sietve távoztam. Sziki egészen a kocsiig kísért, ahol egy forró öleléssel és egy nagy puszival köszönt el. Beültem a hátsó ülésre és elindultunk. Már épp elaludtam volna, mikor Peti leállította a motort a házunk előtt. Megöleltem mindkettőjüket és bementem. Szerencsére nem volt otthon senki, így nem kellett hallgatnom a szokásos "Hol voltál már megint?" szöveget. Felmentem a szobámba és nagy kupiban előkerestem a pizsamám .Gyorsan letusoltam, felöltöztem, majd álmosan bedőltem az ágyba. Nem kellett esti mesét hallgatnom, hogy elaludjak.

2 megjegyzés:

  1. ez nagyon tetszik!!!! nagyon jol irsz!!! mar varom a kovi reszt!!!! remelem minel hamarabb hozod!!! :)))))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon köszönöm :) és örülök, hogy tetszik. Hétvégén hozom a kövit is. Talán már pénteken :D

    VálaszTörlés